Hva gjør jeg om bilen må på verksted?

Skader

Har du fått driftsstans eller skade og må på verksted for utbedring, ta kontakt med oss på 915 06007 tastevalg 1 - 2 - 1 så hjelper vi deg videre i prosessen.

 

Glasskade
Har du forsikring for glasskade (kasko eller del-kasko) vil du kunne reparere skader i glassruten uten kostnad.
Må ruten skiftes vil det trekkes en egenandel. Egenandel på glass varierer fra forsikringsselskap til forsikringsselskap.
Bruk av glassforsikring gir ikke bonustap.

Vi har avtale med Hurtigruta Carglass.
Link til Hurtigruta Carglass
Link til Glasskadeskjema

 

Garanti
Autolease kjøper sine biler via norske importører og bilene er dermed dekket av norske nybilgarantier.

De fleste merker har i dag nybilgaranti begrenset til 5 år / 100000 KM.
Lakkgaranti er begrenset til 3 år / 100000 KM for de fleste merker.

Alle garantikrav og/eller vurdering av garantireperasjoner skal gjøres mot merkevarekjede / importør.
Sammen med våre service og vedlikeholdsavtaler gir dette Dem som kunde et problemfritt og kostnadseffektivt bilhold.
Er du usikker, ta kontakt med teknisk avdeling på tlf 915 06007 eller teknisk@autolease.no

 

Smartrepair
Autolease har tegnet en landsdekkende avtale med MPS (MicropaintSystem) om reparasjon etter smart repair prinsippet.
Avtalen gir Autolease sine kunder mulighet til å påvirke sine skadekostnader på en gunstig måte.
Bruk av smart repair i markedet er økende og metoden kan benyttes på flere og flere typer reparasjoner.
Har du skade på bilen, skal levere tilbake bilen etter endt leasing, eller bare vil få en kvalifisert karosserisjekk på bilen du disponerer? Da finner du ditt nærmeste kontaktpunkt her.

 

 

Relaterte spørsmål: