NO SE DK

Skader


Har du fått driftsstans eller skade og må på verksted for utbedring, ta kontakt med oss på 06007 tastevalg 1 - 2 - 1 så hjelper vi deg videre i prosessen.


Veihjelp / Assistanse
Autolease har inngått en samarbeidsavtale med Viking. Avtalen er gjeldende fra 1. januar 2015.


Mulighet for Abonnement Autolease Assistanse
  • Kr 25,- pr. måned pr. bil. Mva kommer i tillegg
  • Ingen kostnad ved mobilitetsgaranti (uansett selskap mobilitetsgaranti måtte være hos)
  • Kunde kan få leiebil med ut til redningsstedet dersom dette er ønskelig og praktisk mulig.
    Kostnad blir belastet samlefaktura / bilregnskap for aktuell bil.

For kunder uten Autolease Assistanse tilbys "Pay On Use" etter storforbruker tariff ved faktisk
redningsbehov / transportbehov. Kostnad blir belastet samlefaktura / bilregnskap for aktuell bil.

Ta kontakt med Autolease på telefon 06007 tastevalg 1 - 2 - 1 for å rekvirere Veihjelp / assistanse.

Link til Viking


Glasskade
Har du forsikring for glasskade (kasko eller del-kasko) vil du kunne reparere skader i glassruten uten kostnad.
Må ruten skiftes vil det trekkes en egenandel. Egenandel på glass varierer fra forsikringsselskap til forsikringsselskap.
Bruk av glassforsikring gir ikke bonustap.

Vi har avtale med Hurtigruta Carglass.
Link til Hurtigruta Carglass
Link til Glasskadeskjema



Garanti

Autolease kjøper sine biler via norske importører og bilene er dermed dekket av norske nybilgarantier.

De fleste merker har i dag nybilgaranti begrenset til 5 år / 100000 KM.
Lakkgaranti er begrenset til 3 år / 100000 KM for de fleste merker.

Alle garantikrav og/eller vurdering av garantireperasjoner skal gjøres mot merkevarekjede / importør.
Sammen med våre service og vedlikeholdsavtaler gir dette Dem som kunde et problemfritt og kostnadseffektivt bilhold.
Er du usikker, ta kontakt med teknisk avdeling på tlf 06007 eller teknisk@autolease.no

Forsikring
Skademeldingsskjema til utskrift kan også fylles inn ved å klikke på denne tekst.

Smartrepair
Autolease har tegnet en landsdekkende avtale med MPS ( MicropaintSystem ) om reparasjon etter smart repair prinsippet.
Avtalen gir Autolease sine kunder mulighet til å påvirke sine skadekostnader på en gunstig måte.
Bruk av smart repair i markedet er økende og metoden kan benyttes på flere og flere typer reparasjoner.
Har du skade på bilen, skal levere tilbake bilen etter endt leasing, eller bare vil få en kvalifisert karosserisjekk på bilen du disponerer? Da finner du ditt nærmeste kontaktpunkt her.